Gör som grabbarna...

Trött i kroppen, känner mig nästan sjuk, helt slut i kroppen fattar inte varför???
Har lagt mig i sängen det är nästan lika bra eftersom grabbarna alltid vaknar vi 05 på helgerna av nån konstig anledning.. Å i morrn ska Putte iväg å jobba heldag så jag har fullt upp me grabbarna å kaoset här hemma :)

Sen kommer Puttes mamma hit vi ska laga världens godaste fläskfilé gryta så vi har lite gott i kylen nästa vecka :)

Imorrn blir de potatis, köttbullar å sås till lunch ... Markus som beställde de idag så självklart ska dom få de...

Sen ska vi äta en massa god frukt i morrn å antagligen kolla på moraträsk haha... Grabbarna gillar dom skarpt...

Nä nu säger ja go natt till er mina godingar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0