Förlossningen...

Fick så där jäkla ont igen så svärmor tyckte jag skulle ringa upp till förlossningen så jag gjorde de..
Å jag förklarade för dom att jag är matt, orkeslös, illamående, ont i huvud, att magen krånglar lite å att matlusten inte finns alls...
Hon sa då att jag inte behöver oroa mig för lillen för h*n tar det den behöver å de kändes ju tryggt å veta att det är jag som får lida :)
Hon tyckte jag skulle avvakta för hon tyckte de lät som magsjuka å de vill dom helst inte ha upp till förlossningen vilket jag förstår till 110%
Har tagit en super varm dusch nu på eftermiddagen då jag fick ont när Markus å Putte kom hem... Va helt röd på magen pga varm vattnet :) men skönt va de...
Har precis fått i mig en knäcker macka å lite mjölk.. Får peta i mig lite men ofta...

Putte å Markus hade me sig en blomma till mig när dom kom hem.. Super gulligt å ja vart mega glad...
Markus sa "mamma jag har köpt blomma till dig" ni kan ju tro att mitt mamma hjärta smälte en aning å sen fick jag världens kram....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0