DET KÄNNS!!!

Igår stor städade jag vårat sovrum å bäddade rent sängen.. Stod på alla fyra å dammsugade under sängen... Dammsugade även av köket å hallen.. Å sen behövde jag en varm dusch de känns i kroppen idag kan jag lova..
Men måste man så måste man eller vad är det man säger :)

Idag blir de å dammsuga av lite i hallen å grabbarnas sovrum.. Hallen vart super grusig när ungarna va påklädda å klara för avfärd till dagis..
Japp Christopher va feber fri hela dagen igår å även i natt så som läkaren sa när febern e borta kan han åka till dagis så de va en glad kille i morse kan ni tro :)

Å dom tog sin host medicin båda två Christopher va de lite mer lirkande me dock men de hamna där de skulle :) Markus är super duktig på å ta just flytande medicin å stretar han emot så behöver man bara säga men då blir de medicin i stjärten å då sväljer han den flytande medicinen snabbare än snabbast..

Idag är jag lite sugen på å baka kladdkaka med vit choklad :) så vi får se om jag gör de idag eller om de blir till helgen :) nä nu ska jag göra som Jason å hoppa ner i säng en stund till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0