Det känns

Känns lite i kroppen efter gårdagens sysslor men såå värt de för nu är det gjort :) har miljoner saker att göra å fixa innan lillen kommer såå skönt å ta lite då och då :) och jag ska ju ta de lugnt så ännu större anledning å ta lite i taget..

Min plan och min tanke är att data bordet ska upp på vinden i helgen och jag hoppas verkligen att det blir så :) så om det finns nån frivillig där ute som vill hjälpa Putte å få upp de då de är alldeles för tungt för mig så får ni gärna höra av er ;)

Idag har jag en lunch dejt med min underbara vän Erika :) myyys....
Blir nog en vända på stan åxå å kika efter lite julisar :)
Vi är klara med Ellie, Markus och min farmor men det är en hel del kvar å köpa till innan vi kan bocka av hela listan... Så skulle va skönt om man kanske kunde hitta nåt till nån idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0