Dagen

Nu är Jason hemma... ÄNTLIGEN :)
Han vart såååå glad när vi kom å vi va såå glada över å se honom... Men han har fortfarande svårt å hålla tätt me tanke på urinvägsinfektionnen så vi har röjt undan i grabbarnas lekrum så han kommer att få vara där inne å sova där tills vi ser att de blir bättre me kissandet för det är inga små mängder som kommer så känns skönt å ha honom i ett rum så man kan ha koll....
Kommer få gå ut med honom VÄLDIGT ofta för å undvika olyckor inne...
Han gluffsa i sig lite mat så fort han kom innanför dörren så de känns underbart att de är på väg åt rätt håll me allt bara hoppas att de fortsätter gå åt rätt håll för fler motgångar orkar jag inte nu.....
 
Jag å min svärmor har gjort lite god mat idag så vi har under veckan som kommer :)
De som gjordes idag var slottstek å köttfärslimpa me bacon...
Så jäkla skönt å ha lite god mat förberedd så i morrn blir de antingen slottstek eller köttfärslimpa till middag...
 
nu sitter jag å väntar på att grabbarna ska somna så jag kan springa ut å kissa Jason...
Putte är ju iväg å jobbar å han trodde han skulle bli sen så jag lär nog sova när han kommer hem men jag sa åt honom å rasta jason innan han går å lägger sig å sen måste han ut i morrn bitti innan dom åker till jobb å dagis....
 
Jag är helt slut har vart mycket sen igår kväll.... Känns i kroppen, stolarna på strömsholm va ju rena mardrömmen fick riktigt ont.... Å så är man ju rätt trött åxå man sov ju inte så där jätte bra inatt me Jason på strömsholm å ungarna hos puttes föräldrar de va väldigt tomt när vi kom hem inatt....
 
Imorrn är det måndag vilket innebär ny vecka nya tag :)
Jag å jason ska ta en vända imorrn å sen får putte ta en vända på kvällen me honom så de ialla fall blir 2 30 minuters promenader om dagen för honom sen får man öka på när han är helt fri från antibiotikan...
 
Nä nu ska jag titta till Jason å se om de skett nån olycka... Hör att grabbarna INTE sover... blir lite stressad eftersom jason kanske behöver ut....
Men men får göra de bästa av situationen å invänta att grabbarna somnar å sen springa ut.....
 
Bilder på den underbara maten som lagats idag kommer antingen ikväll eller imorrn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0