Bryter ihop !!!

Jag bryter ihop snart.....

Ungarna vaknade som vanligt innan 05 å Putte bar in dom i våran säng å sen la han sig å sov igen å lämnade över allt till mig och me de menar jag att grabbarna vägrade å sova å bara bråkade...

Jag är sjukt trött å imorrn ska ju Putte iväg å jobba hel dag så då blir jag själv me grabbarna å de slår aldrig fel att dom vaknar sjukt tidigt då...

Jag går upp varje morgon å hjälper Putte å göra grabbarna klara för dagis men han kan tydligen inte hjälpa mig en dag under helgen så jag får sova :(
Är jag dum som går upp å hjälper honom????

Tycker de är såå jävla otacksamt av honom å bete sig så här!!!

Jag är galet trött så colan i kylen lockar en hel jävla del kan jag lova..

Ibland kan killar vara riktiga jävla idioter!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0