Blev fel...

Tårtan vi beställde till kalaset igår vart fel.....
Dom hade stavat hans namn fel några tyckte de va helt onödigt att vi ens brydde oss om de men jag tycker betalar du 600 kr för en tårta så ska du få rätt å de du beställt så vi fick ju börja me å nga å bråka ang tårtan å efter mycket om och men så får jag som jag vill dvs hela tårtan betald eftersom dom inte hann göra en ny....
 
Tycker rätt ska vara rätt å får man en beställningså kollar man väl igenom den 2 gånger extra...
Jag vet att vi valt en svår stavning på hans namn så de kan nog lätt bli fel men tycker ändå man dubbel kollar nu löste de sig ju....
 
Så här stavas han: Christopher......
 
Så här stod de på tårtan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0