Basil mus

Nu sitter jag å grabbarna å kollar på Basil mus å käkar lite popcorn...
Middagen ligger i magen å diskmaskin är igång..
Men allt fick inte plats i maskin :( så har resten av disken å ta imorrn...

De gick lite bättre å få i Jason medicinen kl 14 så bara ikväll kvar sen slipper vi de :)

Imorrn hoppas jag att orken, lusten å motivationen har hittat hit så jag kan få lite gjort... Finns som sagt en hel hel del å göra innan lillen kommer...
Bland annat så ska ju data bordet bort å på den fronten går de i snigel fart... Tror Putte tycker de är lite jobbigt eftersom de skjuts så dant på de... Jag har frågat dagligen i snart 1 vecka om vi inte kan börja me de men får Inge vettigt svar så snart får jag nog ta tag i de själv :/

Ska försöka ta tag i köket i morrn ta disken, damsuga å tvätta golvet.. Å plocka i ordning lite :) sen får vi se om jag orkar ta hallen åxå :) skulle vara såå skönt men finns inte lusten så kommer jag fan inte till skott me nåt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0