25 min plus dusch

Då har jag vart ute me Jason på en promenad på 25 minuter å så har jag duschat å njutit till Max me redken bästa schampot Ever!!!

Jason kissade inte inne å de vart lite mer än 4 timmar mellan promenaderna.. Duktig kille.. De kanske går åt rätt håll nu, hoppas.. Han ska snart få medicin igen sista tabletten som Strömsholm skickade med.. Så vi måste till Apoteket idag å hämta ut hans medicin...
Han vill gärna dricka massor så vi får portionera ut vatten mängden då han inte ska dricka mer än 4 liter per dag... Så häller i 1 liter åt gången så man har lite koll på mängden..

Nu ska jag kolla lite på tv får se om jag tar tvätten innan lr efter vi hämtat hem grabbarna :) disken tar jag när jag ska fixa i ordning middagen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0