Underbart väder å jag jobbar

Vilket underbart väder vi fick idag :) jag har tvättat lite på förmiddagen å nu jobbar jag till 20:30 ikväll..
Hoppas på fint väder i morrn åxå för då ska jag å lina kanske ses å mysa lite i solen på förmiddagen innan hon ska jobba.. Jag jobbar natt i morrn så jag ska passa på å få lite gjort efter min eventuella dejt me lina...

Dags å börja leta efter Markus 3 års pressent åxå :) vi vet vad vi är ute efter men vill ju hitta en vi verkligen gillar :)
Å jag å Putte har ju lite olika smak så vi får se hur det går :)
Även dags å börja kolla tårtor å lite så för vette tusan om jag känner mig så motiverad till å baka en massa hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0