Torsdag

Kl 13 har jag medicin deligering på jobbet ute i hällby.. Känns ju indre kul om jag ska vara helt ärligt men ingår de i jobbet så är de ju bara å gilla läget...
Efter de så ska jag ta en låång promenad.. Jag ska nämligen gå hem från hällby, ska bli kul å se hur lång tid de tar.. Lär nog ta ett tag men fan så skönt de ska bli :)
Sen när jag kommer hem så ska jag förbereda middagen sen ska grabbana hämtas sen hem å äta å sen iväg å göra nåt i detta underbara väder :) Åka å mata hästarna kanske om dom är ute då vill säga för igår när markus ville åka å ge dom morötter så va alla inplockade å de va lite svårt å få markus å förstå att han inte kunde ge dom morötter just då så vi lovade att vi skulle göra ett nytt försök idag å har man lovat så har man :)


Bjuder på en super fin bild på Markus å en av alla hästar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0