sjukaste drömmen

ja denna dag började inte riktigt som vanligt...
Hade en jätte sjuk å obehaglig drömm å vart räddad av väckar klockan men om ni nångång har haft en otäck dröm så kanske ni vet att obehaget sitter kvar i kroppen :(
Å de gjorde de så klart när jag hoppade in i duschen så de vart en snabb dusch å jag kikade ut genom draperit ett par gånger hahahahah
Nu i efter hand kan jag små skratta åt de men de va verkligen sjukt obehagligt...

Snart dags å gå ut me jason å sen gå iväg på ytterligare en utbildning, BOOOORING å alltid när man är ledig så klart :(

Vi har ju rensat en hel del å det är sjukt mycket kvar å rensa å igår sålde vi iväg grejer för 660 kr kändes sååå bra å skit kul framför allt...
En tjej tog alla hundgrejer Jason inte använder å de va en hel påse så de va skönt å bli av me å få in lite pengar å sen såldes en plast bil åxå...

Efter mötet ska jag hem å plocka lite för det är TOTALT KAOS här hemma me alla miljoner saker som ska säljas å liger över allt :(
På söndag ska jag ju ha ett ME & I party å då känns de inte så kul me denna bomb... så jag måste plocka lite.. Har dock inte den blekaste om vart jag ska ställa allt men de blir nog bra :)







Gamla bilder på mina prinsar från förra sommaren sååå små dom va då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0