Morgon pigga barn = Trött Mamma

Grabbarna vaknade 5:30 även denna Morgon...
Jag försökte få putte å ta dom men de gick inge vidare, så de va bara å kliva upp..
Å efter en liten stund så kliver även putte upp å då vart jag lite små irriterad för då tycker jag han kunde gått upp direkt så jag fått legat kvar :(
Jag är sååå trött för grabbarna sover såå dåligt under nätterna å så vaknar dom innan tuppen...
Å när jag är så här trött så är jag irriterad å extremt lätt retlig så hoppas de blir bättre under dagen...

Gårdagen va en prövning å den gick i ett...
Markus trotsade emot precis hela dagen han satt mina gränser på prov nå extremt igår...
Å dagen kändes såå lång etersom dom vaknade så tidigt å va extremt trotsiga hela dagen... Men vi överlevde :)
Markus kissade i sängen medans han sov sin tupplur mitt på dagen så jag fick lite extra tvätt ;)
Han kissade extremt mycket igår över lag tycker jag...

Idag ska vi hem till Emma å Chrille de va på tok för längesen vi träffade dom...
Å jag å Emma måste ses själva snart igen, kanske ta en liten vända på stan eller nåt :)
Shoppa är ju liksom ALLTID kul, eller vad säger du gumman :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0