Liten börjar bli stor...

Christopher utvecklas i en väldig fart nu... Nästan så man inte hinner med...

* om man ger honom nåt å säger, vad säger man så svarar han TACK
* Om han tappar tex sin flaska eller nåt så säger han TATTA som betyder Tappa
* När han ser en bil så låter han som en bil..
* Han härmar väldigt många läten å speciellt djurs läten :)
* Han förstår väldigt bra vad man säger åt honom..

Han Älskar verkligen sin storebror Markus å vill gärna göra precis som han..
Det är såå kul att se den glädjen dom har av varann å den kärlek dom delar..
Jag hoppas verkligen dom ska bli super tajta med varann genom livets vägar å att dom kommer finnas där för varann i vårrt å torrt.. Att dom blir bästa vänner livet ut...

Mina prinsar betyder allt för mig och det finns inget jag inte skulle göra för dom...
Kärleken till sina barn är ÄKTA KÄRLEK...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0