God morron

Uppe med tuppen..
Grabbarna är på väg till dagis å på mitt schema idag står tvätt å plock..
Det är kaos här hemma efter alla grejer som inte vart sålda på loppisen :/
Så jag försöker få de sålt på lite annat sätt nu å hoppas de ska gå lite bättre...

Igår köpte vi Markus 3 års pressent i alla fall.. Lite ute i sista sekund kan jag känna då han fyller på onsdag .. Annars brukar jag alltid vara ute i GOD tid men detta funkade de me...
Bild på pärlan kommer inom kort :)

Jag ska ju jobba på söndag mitt häst pass men nu får vi se om det blir så... För igår kläckte Putte ur sig att han troligen ska på fiske resa me jobbet i helgen... Smidigt å säga de några dagar innan liksom... Å det kan vara svårt för mig å fixa nån som kan ta Christopher å Jason lördag till söndag så jag måste kanske ta ut en semester dag :/ men får se inget är ju klart till 100% än..

Nä nu ska jag ligga å dra mig i sängen en stund innan jag måste kliva upp å ta tag i allvaret ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0