Den kom.. Blandade känslor

Igår på eftermiddagen kom min mens efter ca 1 veckas försening om inte mer.. Jag brukar inte gå över tiden så tankarna snurrade ju självklart i huvudet om vi kanske skulle få en till liten familjemedlem.. Gjorde 2 test båda va negativa å fattade ingenting varför testen va negativa å varför jag inte hade fått min mens :(
De va ett par jobbiga dagar där vill jag lova.. Va rädd att nåt skulle vara fel svårt å förklara känslan men nån kanske känner igen sig å förstår vad jag försöker förklara...
Vi vill ju ha en liten till men det va nog inte meningen riktigt än,, för när det är meningen så händer det :) de tror jag stenhårt på...

Jag älskar min familj och mina vänner tack för att ni finns vid min sida när jag blir orolig å lite halvknäpp över vissa saker :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0