Dålig uppdatering

Jag vill börja med å be om den sjukt dåliga uppdateringen... Har haft fullt upp dagarna har sprungit iväg...
Igår stod jag på loppis å sålde av lite men det vart en massa släpandes hem åxå :/ men det är ju så det är med å stå på loppis antar jag ...

Idag har jag vart på 3 års kontroll med Markus .. Han är precis 1 meter lång och väger 16,4 kg stor kille :)
Han va jätte duktig å vi har haft en mys pys dag idag vi tog en liten sväng på stan efteråt :) å han har trotsat en del åxå vill jag lova.. Dom där trots åldrarna är bara för härliga...

Jag jobbar inatt å känner att jag inte riktigt är här.. Klart jag är här men ändå inte svårt å förklara men någon/några kanske förstår vad jag babblar om.. Jag är extremt snurrig i huvudet ikväll det har ju sina orsaker men men... Fan lite läskigt är det...

Nu vill jag att denna dag ska vara över..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0