Beställningen

För ett tag sen så va vi å beställde varsin one pice till grabbarna men inte vilken one pice som helt utan varsin sverige one pice och nu har vi hämtat dom...
Dock va dom rätt stora så dom blir nog perfekta i höst.. Dom kommer vara så tuffa i dom...

Markus fick stl 104 å den va bra först beställde jag 110/116 åt honom för jag tänkte han har ju de på vissa tröjor så de blir nog bra hahahaha säger jag bara den va ju typ dubbelt så lång i jämförelse med honom så den fick vi byta... Och jag tog stl 104 till chroistopher i hoppet om att de skulle bli bra samma där hahahahaha så den bytte vi till stl 98.. visst dom är stora de är dom men inte sååå stora som dom första jag tog...
Ibland är de lite kul att de kan skilja såååå pass mycket i storlekar...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0