Tisdag

Då va det tisdag idag och de innebär att jag tagit på mig ett extra pass vilket innebär att jag kör 2 pass idag från kl 14 till 8:30 å de känns helt okej..
Då har jag jobbat 2 extra pass denna månad så lite roligare lön blir de nästa månad å så har jag inte vart sjuk heller :) åkte ju på å vart sjuk förra månaden å de syndes på denna lön kan jag lova... Så hoppas verkligen jag håller mig frisk LÄNGE nu :)
Och jag å mamma är ju lite sugna på å ta en bussresa till Ullared i höst ;) så till de måste de ju sparas en del :) gjorde ju av me 10 tusen sist jag va där så det är minimum summan jag vill ha me mig när jag åker skulle vilja ha 15-20 me mig för de ska shoppas julklappar åxå men som sagt får se hur de blir om de ens blir en tripp dit men de hoppas jag att de blir ..

Nä nu ska jag ta denna huvudvärk å stoppa upp nånstans :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0