Ta hand om sig

Till alla mammor där ute...

Jag vet att det är svårt å få ihop dygnen å alla måsten ibland.. Men försök hitta lite tid för er själva mitt i "kaoset" det behöver vi...

Gå i från nån timme å gör nåt du gillar :)
Fråga om hjälp me barn passning så du å din kära sambo får lite tid för varann utan barn.. Det behövs de åxå...

Man är inte en sämre mamma bara för att man tar lite "egen tid" eller ber om barn vakt...

Man måste ta hand om sig själv åxå för å orka med..

Jag älskar mina barn å min familj över allt annat men sen jag började prioritera mig själv lite så har jag börjat må bra med mig själv åxå å det är en underbar känsla en känsla som alla är värda å känna.. Mår du bra så mår hela din familj bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0