Solen skiner...

Då har jag vart hemma en stund nu efter mitt natt pass... Kör i natt igen men finns en del som ska hinnas med innan :) jag har precis tömt diskmaskin å stoppat in disk bärget som stod på diskbänken...
Nu sitter jag å väntar på våra bästa år men 3:an är helt svart :( min i alla fall, funkar din 3:à ???
Blir väl å starta en maskin tvätt snart å röja lite i grabbarnas Lekrum å bädda deras sängar å vädra måste göras i detta underbara väder :)

Sen ska de göras lunch å sen ska ett pass på gymet hinnas med innan grabbarna ska hämtas..

Till lunch idag så blir de kokta ärtor, kasseler å keso :) måste äta bra när man ska iväg å träna :)

Nä nu ska jag starta en tvätt å öppna lite fönster här hemma...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0