Nya produkter

Jag har alltid haft väldigt svårt hår.. Det är tråkigt och blir lätt slitet... Det har funkat bra för mig å använda VO5 men bestämde mig för å testa nå nytt när vi va å handlade..
Å idag vart de premiär för dessa produkter och jag kände stor skillnad på dom redan i duschen så vi får se om skillnaden märks på håret men måste ge det några tvättningar innan man kan se de tror jag.. Å lukta gott gör de åxå vilket är ett stort plus.. Har du som jag väldigt svårt å tråkigt hår??
Det bästa jag gjorde va å klippte av de för ca 2 månader sen de gav de mycket mer liv snart dags å klippa de igen sen får vi se om de blir å satsa på långt hår eller om jag håller mig till lite kortare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0