Lååångt pass

Har vart på jobbet sen kl 14 å går inte av förrns i morrn kl 8:30.. Låångt pass..

De känns rätt segt här på jobbet Jusst nu :/ vi kollar på lite film i väntan på att klockan ska ticka lite så de är dags för middag/kvällsmat tog fram lite ugns pannkaka ur frysen som jag gjorde förra veckan.. De ska bli gott..

I morrn ska jag till Ida me sötnosen Cattis å hämta grabbarnas vinterkläder som jag ska köpa av henne.. Tidigt å köpa de redan nu kanske men jag lever på hoppet att dom ska kunna ha dom då.. Setet till Markus är de 110/116 på om jag minns rätt å de till Christopher tror jag de va Stl 98 på.. Så hoppas hoppas dom kan ha de i vinter..

Nä nu ska jag återgå till mitt långa arbets pass


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0