Väntan....

Ja nu sitter jag här å typ tittar på klockan å väntar på att den ska bli 13:40 så jag kan åka å jobba....
Jag har tvättat 2 maskiner å tagit disken... I helgen blir de å försöka ta sig upp på vinden å organisera lite där kanske :) Ska kolla me min sysyte yster om hon kanske vill hjälpa mig å stå på loppis nån dag... Hon vet ju vårat mål å våran dröm så hon bidrar säkert me sin hjälp som hon alltid gör :)

Jag saknar å få vara ledig å mysa me familjen men i helgen ska vi hitta på nåt... Grabbarna skulle behöva lite egentid me oss så jag ska kolla me putte om vi kanske ska ta ena dagen å göra nåt me Markus å den andra dagen å göra nåt me christopher... Vet nån om Parken zoo har öppet på fredag??? I så fall skulle man kunna dra dit hela familjen efter jag slutat jobbet... men det är säkert stängt... Nån som vet????

Jag har slängt ner en annanas i väskan som ska få följa me mig till jobbet å bli slaktad där :) har fått dille på annanas å mango :) världens godaste frukt om ni frågar mig....
Har köpt lite nytt till Markus får se när tid å ork till å fota de finns... Men ska försöka fixa de... Blir lite nytt till christopher idag åxå :) Som sagt jag ÄLSKAR att shoppa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0