Uttråkade redan????

Bröderna bus vaknade 05:40 i morse så dom är redan uttråkade :(
Å så mycket mer finns de inte å hitta på här hemma... så vi inväntar dom första gästerna och hoppas de ska lugna deras rastlösa nerver lite grann i alla fall :)

Christer och Liza va här i måndags å grattade markus då dom inte skulle vara hemma idag...
Och i helgen kommer Michaela med familj och Cattis med familj...

så de blir inte så jätte mycket gäster idag :)
dom som kommer idag är min pappa, min farmor & farfar, min faster, min mamma, mina systrar eller nån av dom i alla fall :), Puttes mamma & pappa, Markus gudföräldrar dvs Emma & Chrille, Christophers gudföräldrar dvs Mikkey å Zandra...

Putte ska iväg å hämta tårtan kl 10 å jag bakade mina 2 cheese cakes igår å jag har aldrig gjort de tidigare så är lite orolig att dom inte vart bra :/ Gjorde en polkagris å en toblerone :)
Sen kommer de självklart bjudas på annat smått å gott :)

Å jag ska iväg å jobba inatt de känns riktigt jäkla tråkigt men men bara å gilla läget :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0