Underbart

Igår satt jag, mamma och malin på å bryggan å njöt av de fina vädret... Underbart skönt va de... å det behövde jag efter att ha jobbat så mycket å innan jag skulle iväg å köra mitt natt pass...
Vi pratade å hade de gött...
 
Vid 16 va de dags å hämta prinsarna på dagis så då skildes våra vägar, eller Malin följde me upp till oss.. Hon väntade där medans vi hämtade grabbarne å efter de så åkte vi till barnenshus för å kolla ny stol till Markus å vi hittade en snygg å till å me markus gillade den så toppen den vart de... Så nu sitter han fram me pappa å kan se allt på ett helt annat sätt :) Han sa direkt "mamma titta jag är stor" :) så jäkla söt...
Å christopher vart glad över å få ha mamma bak i baksätet :)
 
Gick av natten 8:30 i morse så nu är de tvätta som gäller har ju inte funnits tid till de när jag jobbat så mycket som jag gjort.... Skönt å få undan lite av all tvätt... Imorrn jobbar jag 7-14 bra me pengar :)
 
Nä nu ska jag fortsätta här hemma puss på er alla sötnosar :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0