Tuppen?????

Idag gick vi upp 05:30 här hemma... Gjorde grabbarna klara för dagis å sen åkte dom å putte iväg...
Jag har redan startat en maskin tvätt å nu sitter jag här vid burken å käkar lite frulle 2 fullkorns knäckisar å ett glas proviva :) Börjar jobbet kl 14 idag å de känns sjukt skönt kan jag lova....
Hinna få lite gjort här hemma åxå... Vi håller ju på å rensar å säljer en massa de går lite trögt i bland å ibland säljer vi en hel del så det är bara tacka å ta emot...

Imorrn jobbar jag natt så de betyder att jag börjar kl 20 å går av 08:30 på torsdag morgonen så då ska jag verkligen försöka fixa å trixa hemma så detta extrema kaos me alla saker som ska säljas blir ett lite mindre extremt kaos :)

Vi har några samtal vi måste ta tag i å ringa åxå :)


Ps är de bara jag som inte gillar att dom håller på å gör om sidan??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0