Sorry

Jag vill be om ursäkt för den sjukt dåliga uppdateringen men för tillfället känns de inte som jag gör annat än äter, skiter, sover och jobbar :) har ju gått upp i tid nu under sommaren då dom me lite högre tjänst är på semester så de kommer bli en hel del jobb ca 5 veckor framöver :) och Patrik måste jobba över en del så det är en hel del jobbande för honom åxå så imorrn efter jobbet blir de å cykla som en galning hem å sen typ springa till dagis å hämta killarna å på fredag ska jag åxå hämta dom.. Å sen jobbar jag 13 timmars pass både lördag å söndag får se om man kommer va människa nästa vecka :)

Nä nu ska jag jobba vidare slutar 20:30 sen blir de å hoppa upp på stål hästen 06:15 i morrn bitti för att köra ännu ett pass...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0