Psykiskt....

Att mötas av en smarrig tårta så fort man öppnar kylen är allt annat än kul.....

Har precis kommit hem från stan å en helt underbar lunch me fina Emma.. Vi va på Retro å åt kyckling sallad å de fa fan den godaste salladen jag någonsin har ätit....
Och så ska jag öppna kylen för å ta lite vatten å vad står där jo Tårtan som vart över från Markus kalas... Å jag åt inte ens nån tårta då vilket jag ångrar nu när jag ser denna skönhet hela tiden...

SÅ VILL NÅN KOMMA PÅ EN FIKA SÅ DE DÄR MONSTRET KAN FÖRSVINNA NÅN GÅNG :)

Jag vet att allt detta är psykiskt me mitt jävla sug hela tiden å det är sååå in i helvete jobbigt kan jag säga... Jag klarade gårdagen utan problem å jag ska fan klara denna dag åxå... Jag vet att de kommer bli bättre me tiden när de värsta socker begäret har lagt sig så vi ska åka å köpa hem lite goda frukter till mig å självklart till Barnen... Men tänkte mest att då kanske jag kan ta en frukt när socker begäret börjar komma för å dempa de å så hoppas jag efter ett tag att de ska försvinna helt ....

Jag ska ju ha mina Lördagar men jag kommer ihåg när jag va duktig där ett tag så va jag inte ens sugen på lördagarna men köpte lite ändå å åt å då va jag inte sugen i veckorna tills jag föll tillbaks i skiten å nu när jag tänker på de så vet jag inte varför jag föll tillbaks... Jag hade tappat 5 kg på en månad och 5 cm på låren... Är såå irriterad på mig själv...

Socker är fan som knark.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0