Ny dag nya tag

Idag ska jag sätta mig på prov :)

Sitter här på jobbet å väntar på att mina ägg ska bli klara.. Sen slutar jag 8:30 å då ska jag åka hem å greja lite sen ska jag träffa en tjej på stan vid 10 för ett köp å efter de bär det av till gymet å sen ska jag sätta mig själv på prov....
Malin kommer över vi ska käka lunch å umgås å de finns ju såå mycket go saker kvar sen Markus kalas igår :/ å nu när jag har fuskat så mycket som jag gjort en tid så är jag lite sugen på sånt hela tiden... Men måste bli en ändring på de... Så idag är första dagen som jag ska säga nej tack :)
Ska ha mina lördagar igen som jag hade förut vet inte hur de blev fler dagar å en massa fusk :(
Nu ska jag kolla mina ägg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0