Möts av...

det första jag möts av när jag kommer hem från jobbet är en massa gosaker i kylen..
Å så när jag går för å öppna balkongen vad står de där ute om inte 4 liter coca cola...
Än så länge har jag inte petat på nåt av gosakerna även om suget finns... ska fasiken stå emot men hur lätt de kommer bli när malin kommer å säkert vill ha lite fika de återstår att se men jag ska fasiken slå mig på fingrarna :)

Har tagot fram lite lax för de är de jag kommer bjuda min kära syater på idag till lunch...
Jag kommer nog bara köra me lax kokta ärtor å lätt keso till mig idag får se vad hon vill ha till :)
Å sen till middag kommer de bli kyckling klubbor i ugn men vet inte riktigt vad det blir till än... Å innan gymet ska jag slänga i mig en protein drink å sen blir de lite frukt under dagen jag har ju fått dille på Mango å annanas så blir nog å åka å handla hem lite frukt å annat smått å gott till mig å mitt nya liv :)

Jag tänker verkligen inte banta absolut inte utan jag tänker försöka äta lite nyttigare och kanske lite mindre portioner men jag tänker även äta friterade pommes ibland om jag är sugen på de...
Det är godis, dricka å fika som enbart får intas på lördagar eller jag ska försöka de kommer bli tufft för jag är en riktig godis gris men som sagt ska verkligen försöka....
Ni får gärna peppa mig å va på mig om jag fuskar för jag ska vara så öppen å ärlig me allt nu så ni kommer få följa mig till punkt å prikar på vägen till ett sundare liv... Ja hoppas vägen är lång denna gång....


Måste bara bjuda på denna fina bild på mina prinsar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0