Motivations löst....

Jag kommer att blogga om Markus 3 års dag imorrn me lite bilder och så..
Hinner inte de nu innan jag ska iväg å jobba natt....


Jag har ju haft noll motivation att sköta mig när de gäller mat och träning vilket har resulterat till 0 träning och en hel del godis och dricka :( INTE OKEJ..
Men idag på Markus kalas så vart de lite prat om just träning och äta rätt osv så mina fina å kära vänner gav mig en liten knuff i rätt riktning kan man säga :) Jag fick lite motivation tillbaks...
Så imorrn bitti blir de 2 ägg till frukost och sen när jag kommit hem å bytt om å så så blir de en protein drink å sen blir de ett lätt pass på gymet hör och häpna :)
Å sen blir det lunch här hemma med syster å sen ska jag se om hon kanske vill ta en power walk lite beroende på vädret :)

Puss å hej på er nu kommer jag säkert blogga lite om hur det går för mig med detta :)
Håll tummar å tår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0