Jag lever..

Uppdateringen på Bloggen har vart under all kritik å de ber jag om ursäkt för....
 
Men de känns som dagarna bara springer iväg... Man jobbar hämtar på dagis, lagar mat busar me barnen å där emellan ska man hinna tvätta plocka å allt annat....
Jag jobbade natten som va å jobbar även i natt.. skönt me lite lugnare arbetsvecka :) jobbar heldag på söndag sen går jag på å bara jobbar nätter i 2 veckor :) kul me variation de behövs...
 
Mina prinsar är friska å krya full fart på dom är det åxå...
Dom är det absolut finaste jag har... det finns inget finare än dom....
 
Markus är sååå stolt över sin nya stol i bilen han berättar mer än gärna för alla att han har fått en ny stol och att han sitter bredvid pappa nu :)
 
Vi va i parken zoo i lördags å bilder kommer.. skulle lagt in dom nu men batterit va dött så måste ladda den först....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0