Ja ja kroppen säger väl ifrån?? !!

Jag har jobbat sjukt mycket förra veckan och även denna vecka kommer bestå av en MASSA jobb.. Sen går jag tillbaks till min rad i 1 vecka å sen är de dags för en Massa jobb i 2 veckor :)
Jag är trött i både huvud å kropp skulle ljuga om jag sa annat men kommer kännas kul när lönen kommer, hoppas jag :) Vi har ju en dröm och ett mål som gör att man orkar göra detta me ett leende på läpparna å vi ska nå ända fram det ska vi :)

Igår när jag kom hem så va Markus vaken å när jag ska natta honom så tittar han på mig och säger "mamma jobba mycke" å de kändes kan jag lova... Men vi måste ju för å komma närmare drömmen men de va tufft å höra sin son på 3 år säga så...

Vad gör jag när jag slutar tidigt?? Jo då röjer å fixar jag lite i detta kaos eller ja jag försöker i alla fall... Vill verkligen få saker sålda nu av allt som står i lägenheten så man kan hämta ner från vinden... Kanske dags å stå på en loppis till åxå....

Tack för i dag Malin å för all hjälp vi syns på onsdag eller Torsdag... Nu ska jag njuta lite av kvällen för imorrn blir de å kliva upp tidigt så jag hinner tvätta å fixa innan de e dags å åka å jobba.. imorrn köe jag 14-20:30

Fortsatt trevlig kväll på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0