Ett tag sen

Just nu ligger jag i sängen å drar mig lite med en snarkande Jason bredvid :)

Ska väl snart upp å fixa lite me "hemma" loppisen.. Som sagt vi har miljoner saker att sälja så man får bo i kaos ett tag :) skulle nog behöva stå på en riktig loppis snart å sälja av lite.. Ska kolla om syster Malin kanske vill hjälpa mig :) lr stå ute i gamla stan på loppis där.. För med hemma loppisen så blir man av me nån/några grejer om dagen om man har tur å ibland går de ett par dagar å inget har blitt sålt :( så det är mer långdraget me hemma loppis..

Vi försöker ju få ordning på vinden å organisera där uppe å eftersom det finns typ miljoner grejer så tar det tid :( men det är bara å bita ihop å köra :) Putte vill typ spara det mesta men jag är rätt hård då :) så lite åker trots allt :)

Skönt när lite större grejer blir sålda :)
Är det nåt just du vill köpa eller du kanske bara är sugen på å kolla vad jag har :) hör då av dig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0