Lite uppdatering

Är såå trött :( vaknade 09:30 av klockan å jag lovar hade nog kunnat sovit hela dagen men de hade inte kännts bra.. Nu väntar jag på sötnosen Malin vi ska uppdatera våran köp å sälj sida på fb me lite mappar å annat skoj :)
Jag jobbade ju min Långa söndag igår... Å skulle egentligen haft en lugn vecka denna vecka men eftersom jag bytt rad i 2 veckor till så är det bra å köra på... Jobbar 5 av sju nätter denna vecka, har ingen lust alls me tanke på hur trött jag är... kanske alt jobbande som börjar komma ifatt?????
 
Igår va Christopher hos min farmor en stund medans jag jobbade för Markus ville tydligen inte dit... Så Markus drog till Parken zoo med sin pappa istället...
Idag ska nog jag å Malin äta pasta å kassler sallad.. Måste börja ta tag i de där me maten.. Å om vändret tillåter så blir de nog en lång promenad me Jason åxå :)
 
Jag måste ta tagi allt som behöver säljas här hemma... ska kolla me Malin o hn kanske vill hjälpa mig å stå på en loppis eller nåt... Känner mig lite stressad me å få ordning för trivs inte i detta kaos :(
 
Vi kämpar för å nå våran dröm :) Å lite närmare är vi allt :)
Men det räcker inte för vi ska fasiken ända fam å nu vill vi bara nå fram så kom igen nu :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0