lite tankar

Just nu verkar jag vara inne i en period där jag inte mår så bra :(
Jobbigt är det men hoppas det går över snart å att det inte blir värre...
Det går upp och ner...
 
Idag efter dagiset åkte vi å hämtade Jason sen åkte vi å köpte lite picknik sen åkte vi å överraskade puttes föräldrar å vi fikade å hade de så klart mysigt ute i lekparken grabbarna härjade på som alltid :)
Tror patriks pappa åxå är rätt trött å kommer sova rätt gott :)
 
Imorrn får vi nog hem våran nya tvättmaskin å det är mer än väl behövligt kan jag lova...
På 2 dagar utan tvättmaskin är tvättberget större än någonsin så jag kommer ha å göra kan jag lova..
.Men det är ju alltid kul me nytt så de kommer nog vara lite kul å tvätta i början :)
Å att få testa tummlaren :) Vi tog ju en tvätt å tprktummlare i 1 :) vill inte ha 2 stora klumpiga maskiner så kanon att de fanns 2 i 1 :)
 
Putte å Barnen går på Semester nästa vecka skönt för dom :) Själv har jag 2 veckor kvar att jobba innan jag får ha lite semester ihop me grabbarna å då ska vi till kolmården å bo på hotell å bara ha de mega mys... Längtar Massor..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0