Inte värd många kronor...

Idag är inte Patrik värd många kronor.. Är så irriterad på honom... Va min tur å få sovmorgon å eftersom Christopher fick 40 graders feber igår kväll somnade vi inte förrns kl va 00. Å de har vart dålig sömn för oss båda inatt som det är vissa nätter men pga de så tyckte han att jag skulle gå upp i morse då 05;20 väcker grabbarna oss.. Å sen dess har jag vart vaken eftersom dom har bråkat i våran säng efter mycket tjafs så tog har precis ungarna å gick upp men de kallar inte jag å ge mig sovmorgon... När de är hans sovmorgon så tar jag ungarna så fort dom har vaknat men kanske ska sluta me de eftersom han ALDRIG gör det... Irritationen är hög idag å de e pga Patrik som oftast... Å den kommer nog växa under dagen då Christopher fortfarande har feber så de blir en inne dag för oss.. Om han inte tar Markus å åker å hittar på nåt men de e jag tveksam till :( nä nu har jag fått spy ur mig lite de behövdes kan jag lova... Fan ryggen värker som fan åxå :( den här dagen började fan på sämsta tänkbara sätt !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0