Bläckfisk....

idag hade jag behövt ha typ 8 armar lr nåt... När de va dags å få grabbarna å sova så brakade helvetet lös....
Den ena skrek å gapa mer än den andra å veva å härjade me armar å ben å den enda som dög va jag... dom skrek mamma mamma mamma.. å jag kände lite små panik fan jag har ju bara 2 armar men till slut fick jag Markus å somna men de tog inte ens 5 min innan Christopher väckte honom å så va de igång me skrik, vevande ännu mera skrik å vevande.... de slutade me att jag fick christopher å somna så då gjorde jag ett försök me Markus men de gick inte han fick sina utbrott å bara låg å skrek å eftersom de tog typ 2 timmar å få Christopher å somna så tog jag ut markus ur rummet så de blev inge sova för Markus idag å snart är de dags  väcka christopher så vi får nån sömn i natt jag är ganska trött å sliten kan jag lova... Känns som man inte räcker till alla dagar å den känslan är hemsk....
 
När Christopher har vaknat funderar jag på om man ska åka iväg nån stans eller om vi bara ska hålla oss hemma me tanke på deras utbrott dom fick tidigare.... Det är ju liksom inte dom som bestämmer här hemma så såna där utbrott dom brukar få är allt annat än roliga....
 
Får era barn utbrott???? Vad gör ni då????? Ibland skriker mina grabbar så dom typ shippar efter luftt...
Å Markus är i en riktig trots ålder just nu å lille bror e ju snabb å haka på....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0