Vill ha....

Igår kom de en tjej som demostrerade den grymmaste dammsugaren jag någonsin sett.. Jag ville verkligen ha den... Patrik va åxå imponerad av den men man kan ju fan inte köpa en städmaskin för nästan 50 000 kr..

Vi fick dammsuga med våran dammsugare först sen fick vi ta me den hon hade me dig på samma ställe å våran hade lämnat kvar en hel del skit kan jag lova.. Man blev nästan lite äcklad när man såg hur mycket skit våran faktiskt lämna kvar..

Så jag å Putte ska nog köpa en dammsugare som använder vatten i stället för damsugspåsar..

Vi fick en hel del dammsugat i går me den sjukt grymma maskinen hon hade me sig :) våran vardagsrums matta, våran soffa, våran säng och barnens matta :) de va super gulligt av henne :)

Har ni dammsugare med vatten eller påsar??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0