Trött: ja.. Sova: snart

Idag har de hänt en hel del fattar inte vart dagen tagit vägen.. Min faster, farmor, farfar å lillasyster Malin va här på förmiddagen å gratta putte vid 14:30 åker jag å Putte till Ikea å Malin är barnvakt tack igen hjärtat..

Vi kommer hem, Malin går efter en liten stund.. Mikke å zandra kommer vi äter å fikar lite sen kommer Cattis å svampen.. Mikke å zandra åker efter ett tag å jag å Cattis börjar bygga ihop hyllan vi köpt till Markus rum.. Patrik lägger sig i jag blir galen slutar me att Cattis lämnar över byggandet till oss hon vägleder me häftet i högsta hugg :) efter en stund är hyllan klar å står i Markus rum..

Jag börjar plocka å organisera men vi märker ganska snart att kl är 22 så dom klär på sig å åker hem å vi lägger våra små å jag ska me sova är skapligt trött å imorrn ska jag storstäda Markus rum å göra klart där inne.. Han fick en ny matta idag åxå.. Bilder kommer imorrn...

Nu säger ja go natt vi ses imorrn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0