Middag

Ja då ligger middagen i magen.. Å för mig vart de lite kokta ärtor å lite coscos .. De va inte de godaste jag ätit men helt okej.. De här me å krympa magsäcken är inte alltid så kul... Men bara å bita i hop å vänta på dom bättre tiderna när man blir mätt på dom mindre portionerna :)
Fortfarande hållt mig ifrån colan å så har jag inte ätit nå kakor, godis eller sånt i veckan utan lördagar är dagen jag får unna mig sånt :) jag skulle vilja ha en våg så jag kan se vad jag väger och hur det går om de går neråt eller inte...

Jag är grymt nöjd me dagens prestationer när de gäller träningen och maten :) har intervallen kvar å den kör jag ikväll :) nu jävlar ska kilorna veck ;)

Hoppas ni håller era tummar å tår för mig att jag kommer lyckas å att denna drivkraft jag har nu till å sköta mig håller i sig...

Go Tess go Tess :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0