Helt slut

Jag är helt slut.... Barnen har vart sjukt missnöjda största delen av dagen inget har vart bra.. De har tagit på krafterna kan jag lova... Jag är helt slut i både skalle å kropp men hoppas verkligen jag orkar se efterlyst...

Vi fick ner granen idag, äntligen.. Anledningen till att vi är sena me de är enkel de har vart sjuk stuga här hemma på hög nivå..

I morrn kl 10 ska Christopher träffa läkare.. För hans öron har runnit en del trots penicillinet å i förrgår satt han på golvet å skrek helt hysteriskt å drog i örat så han har haft de väldigt jobbigt även denna öroninflamation :(

Markus blir hemma från dagis även i morrn för han har vart jätte lös i magen idag.. Hoppas han klarar sig i natt utan en massa bajs.. Han har dock inte bajsat sen i förmiddags å då va de 3 bajs blöjor..

Får se vad morgon dagen har att bjuda på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0