God morron Sötnosar

Fredag idag fan så härligt de innebär ju lördag i morrn å lite gottis för mig :)
Har fan vart duktig å hållt mig å så de viktigaste av allt jag har rört på mig dagligen och de känns helt underbart..

Jag hoppas detta håller i sig för som jag känner nu så vill jag bara vara ute å gå å så har jag kännt hela veckan å det är en sån underbar känsla :) å att jag har hållt mig i från godiset å colan är jag sjukt stolt över... Jag kan ju om jag vill :)

Barnen vaknade 05 i morse mindre kul men men det är ju bara å gilla läget :)
Så den här dagen kommer att bli lång å seg..

Markus ska till min farmor å farfar idag.. Han va feberfri i går kväll å farmor lät så himla glad när hon ringde å fråga om dom fick ha honom i dag då kan jag ju inte säga nej.. Jag vet ju att dom jätte gärna vill ha honom å att han gärna åker dit :)

Jag ska försöka hinna med en promenad idag men de ser tajt ut :( för Markus ska hämtas å de ska handlas å grejer.. Lr om man skjuter upp handlingen till i morrn jag får kolla i skåpen å se hur akut det är...

Nä nu ska jag busa lite här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0