God morgon sötnosar...

Jag å Markus har vart uppe ett tag medans Patrik å Christopher fortfarande sover.. De tittas på tom å Jerry för fullt :)
Idag kommer min mamma å eventuellt min pappa å grattar patrik.. Annars e de fix me Markus rum som gäller :) ordning å så ny matta de kommer nog bli så fint..

Nu är vi inne på å göra de till Lekrum å christophers rum till sovrum men vi ska fundera lite till.. För när vi va på Ikea igår så hittade vi en jävligt smidig säng för varken jag eller Putte gillar dessa våningsängar å speciellt inte när Markus är så pass liten.. Sängen vi hitta va en vanlig säng å sen fanns de en säng under den som man bara drar ut.. Skit smidig..

Å så är vi lite inne på å kanske hänga in tv:n som vi har i vårat sovrum där å grabbarnas grymma fåtöljer dom fick i julklapp om de får plats för rummet e rätt litet..

Men men återstår å se hur de blir me allt.. Nä nu ska jag njuta av denna lördagsmorgon hoppas ni gör detsamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0