God morgon på er mina Sötnosar

Natten har vart okej jag har skickat upp Putte som är hemma med våran sjukling Markus medans jag inskolar Christopher... Idag står inskolningsdag nr 2 på schemat.. Går det lika bra som igår så kanske jag får gå ifrån en stund.. Han ska gå mellan 9-14 idag och i morrn sen torsdag å fredag så ska han gå mellan 8-15 stackars Markus som måste vara hemma hela veckan han älskar ju å vara på dagis men han får ju lite egentid me sin pappa å det är behövligt så det blir ju bra i alla fall :)

Jag har ätit lite frukost.. Christopher håller på me sin :) snart dags å göra oss redo, å jag har en känsla av att det är svin kallt ute.. Å jag hittar inte mina vantar :(

Efter kl 15 kommer bästa Jenny hit de ska bli sååå kul. Vi har känt varann sen lekis men även om det går månader mellan gångerna vi ses så är de som vi aldrig vart ifrån varann när vi ses å de kallar jag vänskap :)

Lite tvättande står på schemat idag åxå.. Som alltid känns de som :)

Markus ligger fortfarande å sover.. Men dom sa ju att medicinen skulle göra honom trött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0