God morgon mina Sötnosar

Idag är det lördag redan, veckorna bara springer i väg... Man är pensionär innan man vet ordet av de :)

Sov inte så där jätte bra i natt min rygg höll på å döda mig.. Jag har såå fruktansvärt ont...

Jag vill åka å handla eftersom de inte vart av igår, för Putte ville fixa me bilen i stället... Men han ska ju duscha å allt sånt innan å jag lovar er han är mycket mycket värre än en tjej så de lär ta tid innan han är klar han har säkert duschat i 30 minuter redan å han är långt i från klar..

Ikväll blir de bio å Kina mat.. Ska bli såå gott å mysigt.. Vill verkligen tacka Emma å Chrille som ska va barnvakt tusen tack ni är för Goa...

Jag har precis ätit lite frukost de vart lite kesella måste köpa hem mer när vi åker å handlar för nu är det slut.. För det är ju vad jag äter till frukost.. Ska kolla efter nå mörkt bröd åxå kan ju vara gott de me nån gång..

Känner mig lite seg i knoppen så detta inlägg vart säkert jätte rörigt å helt ointressant haha... Puss på er godingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0