God morgon...

Nu är barnen precis väckta å har fått dagens kläder på sig.. Dom äter lite frukost Just nu å snart ska Markus tänder borstas å ytterkläderna på för å bege sig till dagis me farfar :)

Jag ska försöka plocka å rensa lite här hemma.. Skulle behöva komma upp på vinden å rensa lite åxå men får se när tiden till de finns.. För i helgen ska grabbarnas rum göras om.. Om alla grejer finns på Ikea vilket jag verkligen verkligen hoppas... :)

Det blir ett sovrum å ett Lekrum åt dom :) å i deras sovrum ska tv:n som hänger i vårat sovrum upp...
Så de kommer bli ett sovrum/film rum åt dom om deras fotbolls fåtöljer får plats där inne vilket jag hoppas..

Skönt å bli av me lite saker från vardagsrummet.. För nu är dom så pass stora att dom inte behöver leka här inne längre.. Å hoppgungan måste vi ta bort å ställa upp på vinden för nu har inte Christopher använt den på ett tag så den står bara å tar plats...

Nä nu ska jag göra Markus klar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0