Go natt

Jag är trött å har ont i ryggen så jag lägger mig tidigt.. Å barnen vaknar ju flera gånger per natt så gäller å passa på å sova när chansen finns :)

Vart ingen träning idag fy fy.. Vart så ont om tid eftersom vi åkte å handla sen åkte vi till Puttes föräldrar köpte me mat hem sen kom Emma å Chrille å de va dags att gå mot bion så de blir nya tag i morrn för detta va inte okej :(

Jag drack cola när vi va på bion första gången på 2 veckor å de va inte alls så gott som jag hade hoppats vilket va bra så nu kanske cola begäret lägger sig ännu mera.. Har ätit lite godis till filmen å en choklad sockerkaks bit idag å mat från Kina de har vart de som har vart min synd dag :) å de vart rester till i morrn kvar från Kina maten gott gott..

Jag vill köra intervall i morrn så jag hoppas väglaget tillåter, fan va skönt de skulle vara....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0