Första natten

Första natten i dom nya sängarna är gjord.. Det gick väl hyfsat dom vaknade ett par gånger båda två men jag gick in till dom å la mig några av gångerna så jag känner att jag fått hyfsat bra me sömn trots allt spring...

Får se nattningen går bättre i kväll för igår så gick den Inge vidare.. Det är en del fix kvar i deras sov/tv rum.. Tavel lister å hyllor som hänger uppe nu ska ner å så ska den nya hyllan byggas i hop å upp på väggen å tv:n från vårat rum ska ner å upp inne hos grabbarna sen så är de väl så gott som klart där inne..

Det är en del fix kvar i deras Lekrum åxå de ska köpas lite fler lådor osv men de får vänta tills nya pengar kommer.. Sängarna va prio 1 å dom är ju köpta nu...

Snart ska jag göra mig å Christopher klara för första intro dagen på dagis vi ska vara där mellan 10-12.
Markus blir kvar hemma me Putte för han har fått en massa konstiga utslag/pepplor vet inte om det är vattkoppor eller vad det kan vara så vi avvaktar å ser...

Nu dags för frukost..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0